sunnuntai 24. syyskuuta 2017

SYKSYISTÄ


Ihanaa sunnuntaita! Tuntuu, että viikot vaan juoksevat ohi, ihan kohta on jo syysloma. Tällä viikolla fiilis onkin ollut jo tosi syksyinen, yhtäkkiä maailma muuttui keltaoranssiksi. Koulukin on nyt alkanut kunnolla, eli tekemisestä ei ole pulaa. Tässä joitain kuvia viimeisen viikon ajalta.

1, 2 / Kävin eilen ulkona kävelemässä. Viikonlopun ilma on ollut upean aurinkoinen ja lämmin, ihan parasta. Tuntuu, että valosta saa vaan niin paljon energiaa. 


3 / Vohvelit + hyvä seura = onnellinen minä 

4 / Aina kun ostan jonkun ihanan vaatteen, en haluaisi mitään muuta pitääkään. Niin kävi tuon huivin alta pilkistävän Adidaksen hupparin kanssa. Se päällä on vaan niin lämmin, että pakahdun onnesta. 


5 / Ihan paras tapa rentoutua on laittaa kynttilät palamaan, kuunnella Lana Del Reyta ja venytellä. Rakastan rauhallisia iltoja, kun voi vaan ottaa rennosti ja latautua huomiseen.

6 / Yksi ilonaihe tällä viikolla oli huoneen "syyssiivous." Kävin maanantaina kaikki laatikot tavaroineen ja vaatteineen läpi. Nekin paidat, joita olen  aina vaan säästellyt, mutten koskaan käyttänyt, saivat lähteä kiertoon. Habitaresta löytyneiden Annon tyynyjen ansiosta mun sänky ei näytä enää masentavalta. Kuvan valotkin sopivat täydellisesti pimeneviin syysiltoihin. Ihana fiilis saada vähän uutta ilmettä huoneeseen.

Tänään oon käynyt tanssissa ja pyörinyt urheilukaupoissa. Ostin Niken lasten T-paidan, ne on parhaita. Jatkan mun sunnuntaita rennoissa merkeissä kotona ja syön karjalanpiirakoita, joita leivoin eilen. Pitäkää mahtava ilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti